هنر مینا

صنایع دستی فرهاد حافظ

صنایع دستی نصف جهان یکی از تولید کنندگان و فروشندگان عمده انواع محصولات صنایع دستی اصفهان از جمله میناکاری اصفهان ، فیروزه کوبی، ملیله کاری ، مس و پرداز، مس و خاتم و خاتم کاری اصفهان می باشد. کلیه محصولات صنایع دستی حافظ با برند  نصف جهان می باشد و دارای کارت گارانتی، امضا و شناسنامه هنری می باشد.

صنایع دستی مینا

نصف جهان،  از سال 1382 فعالیت حرفه‌ای خود را به همراه تیم 10نفره، آغاز کرده‌است. و با برند “ نصف جهان” وارد بازار کرده‌ و امروز در شهرستان‌های مختلف ایران نیز شعبه فروش دارد. محصولات نصف جهان، با دقت و مهارت در انتخاب بدنه ظروف و مرغوبیت رنگ های میناکاری ، یکی از بهترین تولید کنندگان ظروف میناکاری موجود هستند. زیرساخت محصولات میناکاری  از جنس مس می باشد.

تولید انواع ظروف میناکاری

صنایع دستی نصف جهان با داشتن ظرفیت بالا برای تهیه انواع ظروف صنایع دستی و ارسال به سراسر نقاط ایران, امکان فروش محصولات فروشگاه بصورت عمده را فراهم آورده. بدیهی است قیمت عمده فروشی بر اساس تعداد و نوع کالا می تواند بسیار پایین تر از قیمت تک فروشی باشد. خرید عمده میناکاری برای مشتریان با کیفیت های متفاوت به منظور انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. فروش عمده میناکاری و صنایع دستی ایرانی با ارائه خدمات حک پلاک و درج لوگوی شرکت در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.

شرکت ها و سازمان هایی که قصد خرید عمده هدیه تبلیغاتی برای مشتریان و کارمندان خود را دارند, میتوانند محصولات انتخابی خود را به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش داده و به دلیل خرید مستقیم از کارگاه تولید قیمت تمام شده خرید شما بسیار مناسب می باشد.

این نوشته در بلاگ ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *